Uken som gikk…

Følg bloggen min på facebook HER.

·   U K E N S   O U T FI T   ·


Elsker virkelig denne Adidas genseren, dyp grønn har virkelig blitt en farge jeg har falt for. Ellers så er jeg jo totalt avhengig av svarte jeans, haha.

·   U K E N S   O P P T U R   ·

Ukens opptur må nok ha vært å reise hjemover for litt familietid! Veldig deilig og avslappende, vi spiste middag ute ene kvelden og ja det var egentlig bare en veldig hyggelig tur hjem.

·   U K E N S   N E D T U R   ·

Ukens nedtur var nok egentlig det å føle litt på å kanskje ikke være så viktig for andre som de er for deg. Uten å være for konkret her, så er nok kanskje det jeg føler litt på. Men vi alle kommer vell litt i den fasen i blant når vi er voksne, men ja noen gjør det litt tydeligere enn andre kan man jo si. 

·   U K E N S   H Ø Y D E P U N K T   ·

Det var UTEN TVIL å spise sammen med mine to gode venninner på onsdagen! Så utrolig etterlengtet å se dem igjen, og vi har alltid så enormt mye å snakke om sammen♥ En utrolig hyggelig kveld!

·   U K E N S   T A N K E   ·

Ja det er jo ingen hemmelighet at 2018 har egentlig gitt meg et rimelig hardt slag i mellomgulvet hittils, så orker egentlig ikke gå mer inn på det. Ser bare i mot en ny måned nå som jeg skrev før i dag. 

·   U K E N S   S E R I E   ·

Viser til forrige uke hvor jeg skrev Gotham, må også si det denne uka for det har virkelig tatt seg opp – produksjonen har sikkert fått mere cash også! Me like.

·   U K E N S   M U S I K K   ·

Hedegaardft. JRM, Katie Pearlman – Salvation
Drake – God’s Plan
Zedd, Maren Morris & Grey – The Middle
Bendik – Perfekt

·   U K E N S   I N N L E G G   ·


Her må jeg uten tvil legge til “Hvordan går det etter knivstikkingen?“-innlegget, altså se på det her;

….. No words needed. Les hele innlegget her.


Hvordan var uken din?

Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

HUSK Å STILLE SPØRSMÅL TIL “Ukens spørsmål”!

12 kommentarer

Siste innlegg