Uken som gikk..

Følg bloggen min på facebook HER.

·   U K E N S   N E D T U R   ·

Alt for mye regnvær!!! Også sist jeg skrev “ukens” innlegg hadde Vålerenga tapt mot Lillestrøm, forrige uke røk vi ut av cupen i semifinalen – mens Lillestrøm kom videre til cupfinalen. Dette er det man kan kalle suuuuurt. spesielt etter vi ble banket i Trondheim søndagen før – forresten ikke fortalt om Trondheimturen, men den var ekstremt bra!
 

·   U K E N S   H Ø Y D E P U N K T   ·

Ukens høydepunkt var egentlig ganske mange – men å endelig motta vitnemålet for Bacheloren var uten tvil et av de største! Les mer om utdelingen her.

·   U K E N S   O P P T U R   ·

Ukens opptur var at Vålerenga KNUSTE Brann på hjemmebane i går, og at vi på tribunen lagde et helvetes bra liv♥ Elsker å være en del av det der!

·   U K E N S   T A N K E   ·

Jeg begynner å tenke mye på fremtiden, på tirsdag skrev jeg under på kontrakt for et år til i leiligheten her – men pga. at de vil overta kjellerleiligheten igjen neste høst må jeg flytte igjen da. Mye kan skje på et år, og det tenker jeg jo ekstremt mye på nå med tanke på hvor mye som har skjedd siden i fjor på denne tiden. Ser lyst på fremtiden altså, er ikke det – men utrolig spent på hvor jeg sitter om et år. Er jeg fortsatt “alene”? Har jeg blitt kjent med nye mennesker? Hvordan har hundene det? Hvor flytter jeg? Har jeg endelig fått tatovert meg igjen(hahahha)? Har jeg fått satt i gang drømmen om eget nettmagasin? Har Kim Kardashian fått et nytt barn innen da? Neida, haha. Men dere skjønner

·   U K E N S   K J Ø P   ·

Egentlig ikke kjøpt så mye annet enn mat den uken, men begynt å bestille litt julegaver – og nytt deksel til telefonen min da mitt har blitt greit ødelagt…

·   U K E N S   S E R I E   ·

Hvilken andre skulle jeg ha valgt….?

·   U K E N S   M U S I K K   ·
Shawn Mendes – A Little Too Much
Sam Smith – Too Good At Goodbyes

shawn mendes tumblr lyrics - Buscar con Google
Foto: Pinterest ( Trykk på bildet for direktelink)

Wow for en uke, veldig mye fotball, øl og folk – hahha har jo jobbet en del også. Plus litt besøk hos meg og borte, så har alt i alt vært en fin uke♥

Hvordan har uken din vært?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg