Friday night

Følg bloggen min på facebook HER.

God fredag – og god helg til de som er så heldige å ha fått det i dag! Jeg holder på å gjøre meg mentalt forberedt for siste nattavkt denne her uken, og det blir digg kjenner jeg! Klarer ikke sove mer  enn 6 timer på morgenen, så da tar det på når man har vært oppe hele natten i to dager, men jeg skal nok klare den siste også!

I morgen kommer mamma og søsteren min til byen, så det blir noen koselige timer sammen med dem før vi skal i NOAHs fakkeltog mot pels, her om dagen skrev jeg 10 gode grunner for hvorfor DU bør stille i fakkeltoget – les dem her. Gleder meg veldig til å høre flotte appeller, bare så forbannet synd at det er så nødvendig. Senere på kvelden skal jeg på bursdagsfest hvor jeg kjenner ca. ingen, så det blir spennende – bra jeg er over gjennomsnittet utadvendt da♥

Nå skal jeg snart kaste i meg en pizza før jeg hopper på trikken, skal du spise nattmat i natt i Oslo så vet du hvor du bør gå; MAAAX

Hva er dine planer for helgen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg