Winter wonderland

Følg bloggen min på facebook HER.

Husk at du kan stille spørsmål til ukens spørsmål i kommentarfeltet eller HER


Foto: Kristine Larsen

God onsdag! For en fin start det har vært på dagen. I 9-tiden dro jeg på kafé med resturantsjefen siden vi skulle ha personlig utviklingssamtale, veldig spennende og interessant. Og ikke minst veldig hyggelig! Deilig å starte dagen med kaffe, kanelknute og gode samtaler. Man lærer ganske mye om seg selv. Etter det så hadde jeg en kort vakt basert på å dele ut rabattkupponger, så fikk en god gåtur i mellom butikken i Karl Johan, Arekaden, Akersgata og Steen og strøm – litt trening på jobb er ikke så verst! Så fikk jeg jo også en fin tur for å få tatt noen bilder når jeg var hjemme igjen. 

Resten av ettermiddagen skal jeg slappe av, lage enkel mat, ta litt oppvask, skrive ferdig innlegget for i kveld og ikke minst se Farmen Kjendis♥ Veldig deilig med en ettermiddag for meg selv! 

Hva synes du om bildene?

Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

14 kommentarer

Siste innlegg