Ting som irriterer meg

Følg bloggen min på facebook HER.

I fjor slo mine “Dette synes JEG er turn-off hos gutter” og “Det værste med og bo alene” -innlegg veldig bra an, så vurderer å kjøre på med en del slike innlegg i år også, både positive og negative ting ved “samme sak”. Alltid gøy og se om man kan kjenne seg igjen i andres meninger og tanker om ting.

·  T I N G   S O M   I R R I T E R E R   M E G   ·

· At for eksempel Ruter og NSB  mener at de som har vært studenter er så rike når de er ferdige med studiet… Men glemmer at mange i stedet for ender opp med et enormt lån og betaler flere tusen i måneden på dette. Hva  med en “ung voksen”-pris i stedet for student, så man faktisk har mulighet til å opparbeide seg en bedre økonomi? Jeg er ikke noe særlig rikere nå enn når jeg var student for og si det sånn.

· At folk tatoverer seg “feil vei” på armen… Altså mot seg selv, og enda verre er når noen tar enda en tatovering men motsatt vei av den igjen på samme arm. Ja det er ikke min kropp, så not my buisness… Men ja.

· Når andre skal belære meg om ting jeg faktisk kan noe om. Bitch hør her, neidajoda.

· At folk ikke åpner meldinger eller lar være og svare, samme på snap. Er. det. så. jævlig. vanskelig???? Er heller ikke født i går, så er planen og ignorere meg i stillhet så fungerer det som oftest veldig dårlig.

· Dårlig kundeservice! Jeg selv som jobber i servicebransjen har kanskje litt for høye forventninger til tider, men er det virkelig så mye og be om? Si hei, smil, hjelp kunden og selvfølgelig, uansett hvor irriterende det er – kunden har alltid rett.

· Jeg er veldig utålmodig, som sikkert gjenspeiler seg i irritasjonen min for blant annet at folk ikke svarer. Men også ting, når elektronikk henger seg opp, så blir jeg forbannet. Mildt sagt. Veldig tålmodig med typ kollegaer, folk jeg skal lære noe og sånt. Men ellers, nei.

· At “alle” forventer at alle ønsker seg barn. Nei, det er ikke sånn at alle mener at veien til lykke her i livet kommer igjennom bleieskift, skriking og å følge opp et eller barn.

· Når folk sniker. Folk på flyplasser er jo verstingene! Slapp av, alle kommer inn og ut av flyet liksom.

· At det er løkbiter i omtrent alle ferdigretter og en del posesauser. Altså noe så motbydelig. Måltidet er over om jeg får en løkbit i fra lasagnen i munnen, det er faktisk så motbydelig at ord kan ikke beskrive det. Jepp, jeg er kresen på mat – og spesielt konsistenser.

· Folk som tar seg friheten til og tygge tyggis eller spise i offentligheten(eller rundt andre mennesker generelt) om de skal smatte. ER DET MULIG?! Lukk den jævla munnen.

· Tid… At det ikke finnes mer tid eller timer i døgnet. Jobber jeg 8 timer så er det så lite tid igjen resten av dagen, man får ikke tid til alt. Jeg er en person som gjerne vil få til alt, og nå når jeg har hund stort sett hele tiden så føler jeg at jeg har enda mindre tid – og må planlegge enda mer. Det er litt irriterende at man ikke bare kan stoppe klokken litt i blant.

· Når folk er uærlige.

· Når folk på død og liv skal ta opp dyrvern til meg når vi er på fylla, jeg skjønner hvor du vil hen – selvfølgelig er det ekstra gøy hvis jeg i tillegg blir irritert, men come on.. Blir jo bare dårlig stemning, eller hva? altså jeg kan og snakke for meg i den saken i alle tilstander, og holde meg seriøs, men er virkelig ikke det jeg orker og diskutere når jeg skal ha det gøy.

Hva irriterer deg?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg